דלגו לתוכן הראשי

מפגש עם מר טום ניידס, שגריר ארה"ב בישראל לשעבר

"אני מאמין שמעשים חזקים ממילים, ודווקא בעת הזו ניתן לראות את עמידתה האיתנה של ארה"ב, ובמיוחד של הנשיא ביידן, לצדה של ישראל"- את הדברים הללו אמר שגריר ארה"ב לשעבר במפגש עם ראשי רשויות בוגרי תכנית בלומברג סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב.

מר ניידס, מבכירי אנשי הדיפלומטיה-ציבורית של המעצמה המשפיעה בעולם, נפגש עם בוגרות ובוגרי תכנית המנהיגות של מרכז בלומברג סגול באוניברסיטת תל אביב במסגרת סדרת מפגשי מטבחון שהחלו עם פרוץ המלחמה ונועדו לשיתוף תובנות ותמיכה הדדית של ראשי הרשויות שהשתתפו בתכנית.

תפיסת עולמו דוגלת בכך שלשלטון המקומי המשפעה מכרעת על חיי היום יום של  אזרחי מדינת ישראל בשגרה, קל וחומר בעתות משבר. המפגש היווה הזדמנות לדון בנושאי מאקרו כגון: שעון החול של ישראל מול דעת הקהל העולמית, חוסנה של החברה הישראלית, גילויי האנטישמיות באוניברסיטאות בארה"ב, הזדמנויות שחשוב לנצל דווקא בעיתות משבר ועוד.


מר ניידס חזר ועמד על מחויבותה של ארה"ב לעמוד לצד של ישראל והדגיש "דווקא בעת הזו מעשים יותר חשובים ממילים וארה"ב מוכיחה את זה בשטח, כך גם אתם כמנהיגים של הציבור אותו אתם משרתים ומכוחו פועלים".