דלגו לתוכן הראשי

שיפור השירות בנהריה

"נהרייני זה מותג" הדגיש ראש העיר רונן מרלי, והמחיש אתמה שהבנו בעבודה המשותפת עם הרשות: נהריה מנוהלת בעזרת מנהיגות איתנה ונשמה גדולה,שהופכים את העיר למה שהיא.

 

ביום שני ערך מסלול החדשנות מפגש פיתוח בשיתוף תושבים בנהריה בנושא שיפור השירות, אחרי חודשי עבודה משותפת עם צוות נבחר בעיריית נהריה.

 

במיפוי שירותי העירייה ע"י צוות מסלול החדשנות, עלו מספר אתגרים כמו גם הזדמנות:

 

בעירייה קיים מידע רב אודות התושבים, אך עקב ריבוי ממשקים בין האגפים - המידע מבוזר. נראה כי  בנהריה קיימת תרבות של הגעה לעירייה ופנייה אישית על פני פתרון בעיות באמצעים פורמאליים ודיגיטליים. עובדי מחלקות השירות פועלים בכמה ערוצים כדי לאפשר לתושבים שירות טוב יותר, אך עומסים וריבוי פניות מהתושבים מאתגרת את יכולתם לפעול.

 

לצד זאת, תקופת החירום והמלחמה עודדה מעבר משפחות ויחידים לנהריה, ומהעבודה המשותפת והמחקר, נראה כי זו הזדמנות מבטיחה לחשיבה מחדש על שירות עירוני כאמצעי לחיבור אוכלוסיות חדשות לעיר.

 

במסגרת המפגש, תושבי נהריה בשיתוף עובדי עירייה ובעלי עניין, העלורעיונות לפיתרון הסוגיות שעלו מהשטח.

 

כעת עובר צוות מסלול החדשנות לשלב בחינת הרעיונות ויצירת מענים מותאמים, שייצרו שירותים טובים יותר לתושבי העיר.